مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 06:352020-12-14سياسي

برگزاری دوره های مجازی مرکز قرآن و حدیث در ترم پاییز با 250 داوطلب


مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) از شرکت مجازی 250 خواهر در کلاس های قرآنی و معارف قرآن کریم خبر داد و گفت: ثبت نام دوره های آموزشی ترم زمستان به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

- زهرا سادات موذن در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه در ترم پاییز مرکز قرآن و حدیث 250 خواهر به صورت مجازی در دوره های آموزشی مرکز شرکت کرده اند، گفت: این دوره ها شامل دوره های معارف قرآنی و رشته های قرآنی می شود.

وی با اشاره به رشته های قرآنی مرکز تصریح کرد: از جمله رشته های قرآنی برای خواهران در ترم پاییز تفسیر ترتیبی و تنزیلی قرآن کریم است.

مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث افزود: آشنایی با شرایط و سیر تحولات جامعه نزول، آشنایی با سیر تربیت دینی در قرآن کریم، فهم بهتر سوره های قرآنی و آشنایی و درک صحیح اصلاحات قرآنی از ویژگی های حضور در این دوره برای خواهران قرآن آموز است.

مؤذن ادامه داد: حفظ قرآن و نهج البلاغه، روخوانی و روان خوانی، تجوید و صوت و لحن، ترجمه و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه، تفسیر ترتیبی و تفسیر سور منتخب قرآن کریم، تربیت کودک، همسرداری، مهدویت، شرح صحیفه سجادیه، ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه، سبک زندگی اسلامی، احکام عمومی و بانوان از رشته های قرآنی و معارفی قرآن کریم مرکز در ترم پاییز برای خواهران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های مجازی مرکز قرآن و حدیث در ترم پاییز با 250 داوطلب

برگزاری دوره های مجازی مرکز قرآن و حدیث در ترم پاییز با 250 داوطلب