مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 06:402020-12-14بين الملل

گفت وگوی تلفنی روسای جمهور مصر و موریتانی


دفتر ریاست جمهوری مصر از گفتگوی تلفنی رییس جمهور این کشور با همتای موریتانیایی خود درباره راه های تقویت همکاری های متقابل و برخی مسایل منطقه خبر داد.

- دفتر ریاست جمهوری مصر از گفتگوی تلفنی رییس جمهور این کشور با همتای موریتانیایی خود درباره راه های تقویت همکاری های متقابل و برخی مسایل منطقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، بسام راضی، سخنگوی ریاست جمهوری مصر اعلام کرد: عبدالفتاح سیسی، رییس جمهور مصر در گفتگویی تلفنی با محمد ولد الغزوانی، همتای موریتانیایی خود، راه های تقویت همکاری های دوجانبه و مشترک دو کشور به ویژه در سطح نظامی و امنیتی و مبارزه با تروریسم در منطقه ساحل و نیز همکاری های اقتصادی، مبادلات تجاری و افزایش سرمایه گذاری های متقابل را مورد بحث و بررسی قرار داد.

سخنگوی ریاست جمهوری مصر اظهار کرد: دو طرف در سطح مسایل منطقه نیز درباره بحران لیبی تبادل نظر کرده و با توجه به تاثیرات مستقیمی که ادامه یافتن بحران لیبی بر امنیت ملی هر دو کشور دارد، بر لزوم افزایش هماهنگی ها در این زمینه تاکید کردند.

به گفته بسام راضی، سیسی و الغزوانی در این تماس تلفنی تلاش های انجام شده در مبارزه با شیوع ویروس کرونا را مورد بررسی قرار داده و توافق کردند دو کشور از طریق تبادل تجربه ها و رایزنی میان دستگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تلفنی روسای جمهور مصر و موریتانی

گفت وگوی تلفنی روسای جمهور مصر و موریتانی