مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-14سياسي

فعالیت 2500 گروه سلامت درطرح شهید سلیمانی در هرمزگان


فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان : 2500گروه سلامت در 534محله استان درطرح شهید سلیمانی فعال هستند طرح محله به محله غربالگری کرونا بنام طرح سردار شهید سلیمانی در هرمزگان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری گفت: برای اجرای این طرح 2500 گروه سفیران سلامت در 534 محله ی استان فعالیت می کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام افزود: پنج هزار و هشتصد سفیر سلامت هم در سه بخش مراقبت، نظارت و حمایت در قرارگاه های عملیاتی طرح شهید سلیمانی مشارکت می کنند.

وی بیان کرد: در این طرح اقشار بسیج و سفیران سلامت خانوار خدمات مراقبتی مانند تامین فعال داروی مورد نیاز، غربالگری شفاهی، جمع آوری کمک های مردمی، مشخص کردن افراد در معرض خطر و نیازمند و آسیب دیده از بیماران مبتلا به کرونا اجرا می شود.

سردارسالاری خاطرنشان کرد:کمک های مومنانه یکی از نکات برجسته اجرای طرح سردار سلیمانی به شمار می رود و خانواده هایی که از نظر اقتصادی ضعیف هستند و بیمار کرونایی دارند، با بسته های معیشتی و بهداشتی، طی دوران قرنطینه در منزل حمایت می شوند.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان یاد آورشد: تیم های تشکیل شده با مراجعه خانه به خانه و گفت وگو با مردم، مبتلایان را شناسایی می کنند و شرایط و نحوه قرنطینه را به مردم آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 2500 گروه سلامت درطرح شهید سلیمانی در هرمزگان

فعالیت 2500 گروه سلامت درطرح شهید سلیمانی در هرمزگان