مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-14فرهنگي

«دلبند» ایرانی در چین درخشید/ حرکت «لاک پشت و حلزون» مقابل دوربین


مستند «دلبند» که روایت زندگی دشوار اما شیرین یک مادر تنهای 83 ساله به نام «فیروزه» در دل رشته کوه های البرز است، جایزه مستند برتر فرهنگ و سبک زندگی جشنواره چین را دریافت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فیلم مستند دلبند محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی یاسر طالبی و تهیه کنندگی الهه نوبخت، در ادامه موفقیت های بین المللی خود برنده جایزه مستند برتر فرهنگ و سبک زندگی جشنواره بین المللی OUTDOCS (مستند در فضای باز) چین در سال 2020 شد.

دلبند  قصه زندگی دشوار اما شیرین یک مادر تنهای 83 ساله به نام فیروزه را روایت می کند که زندگی منحصر به فردی در دل رشته کوه های البرز دارد.

این فیلم محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و شرکت تصویر گستر الهه پارسی (الی ایمیج) به مدیریت الهه نوبخت است که پخش بین المللی فیلم را نیز بعهده دارد.

  * حرکت لاک پشت و حلزون مقابل دوربین  فیلم سینمایی لاک پشت و حلزون به کارگردانی رضا حماسی و تهیه کنندگی مشترک شهرام گیل آبادی و هوشنگ نورالهی و فیلمنامه ای از محسن رضایی که از چند ماه قبل پیش تولید خود را آغاز کرده بود، با دریافت پروانه ساخت از وزارت ارشاد به زودی وارد مرحله تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دلبند» ایرانی در چین درخشید/ حرکت «لاک پشت و حلزون» مقابل دوربین

«دلبند» ایرانی در چین درخشید/ حرکت «لاک پشت و حلزون» مقابل دوربین