مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-14اجتماعي

تداوم مه صبحگاهی در کرمانشاه/ سامانه بارشی در راه است


مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به تداوم مه صبحگاهی تا اواسط روز سه شنبه، گفت: از اواخر روز سه شنبه تا اوایل هفته آینده سامانه بارشی جو منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد.

- محمد خسروی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهار داشت: تا اواسط روز سه شنبه مه صبحگاهی مهمترین پدیده جوی استان خواهد بود.

وی با اشاره به تداوم مه صبحگاهی تا اواسط روز سه شنبه، گفت: از اواخر روز سه شنبه تا اوایل هفته آینده سامانه بارشی جو منطقه را متاثر می کند که ضمن کاهش نسبی دمای روزانه سبب بارندگی و گاهی رعد و برق در سطح استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه از وزش باد در روز سه شنبه خبر داد و افزود: بعد از آن احتمالا در ساعاتی از سه شنبه شب و ساعاتی از روز چهارشنبه بارش باران را داریم که باعث آبگرفتگی معابر می شود.

وی اضافه کرد: روزهای پنج شنبه و جمعه در پاره ای از نقاط نواحی سردسیر به خصوص در گردنه ها بارش به صورت رگبار برف هم مشاهده می شود، ولی در شهر بارش برف نداریم.

خسروی با بیان اینکه دمای امروز شهر کرمانشاه به صفر درجه سانتی گراد رسیده است، گفت: پیش بینی می شود دمای فردای شهر کرمانشاه حداقل به صفر درجه سانتی گراد و حداکثر به 15 درجه سانتی گراد خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم مه صبحگاهی در کرمانشاه/ سامانه بارشی در راه است

تداوم مه صبحگاهی در کرمانشاه/ سامانه بارشی در راه است