مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-14سياسي

پیش بینی فضای بزرگتر برای اسکان گرفتاران کولاک در قزوین


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با بیان اینکه طرح زمستانه امسال نسبت به سال های قبل متفاوت است، گفت: در سال های قبل مسافران گرفتار در کولاک در فضای کوچک اسکان داده می شدند ولی امسال به دلیل شیوع کرونا باید فاصله اجتماعی رعایت شود که به همین منظور سالن .

- ایسنا/قزوین مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با بیان اینکه طرح زمستانه امسال نسبت به سال های قبل متفاوت است، گفت: در سال های قبل مسافران گرفتار در کولاک در فضای کوچک اسکان داده می شدند ولی امسال به دلیل شیوع کرونا باید فاصله اجتماعی رعایت شود که به همین منظور سالن های مدیریت بحران و آموزش و پرورش را آماده کرده‎ایم.

قدرت الله مهدیخانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رزمایش زمستانه هر ساله با حضور کلیه دستگاه های امدادی خدمت رسان عضو شورای مدیریت بحران اجرا می شود که این دستگاه ها در هر شرایطی در کنار مردم هستند.

وی ادامه داد: در استان قزوین وحدت و هم افزایی خوبی بین مدیریت بحران و دستگاه های خدمت رسان امدادی وجود دارد و در هر شرایطی که برای آن ها مأموریت تعریف کنیم آمادگی اجرا دارند، روزهایی بوده که همکاران امدادی ما در شرایط سخت تا 48 ساعت بیدار بودند و خدمت ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی فضای بزرگتر برای اسکان گرفتاران کولاک در قزوین

پیش بینی فضای بزرگتر برای اسکان گرفتاران کولاک در قزوین