مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-14اقتصادي

مصرف آرد زنجانی ها ماهیانه 10 کیلوگرم است


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه سرانه مصرف آرد گندم در استان بیش از 10 کیلوگرم برای هر نفر است، گفت: این میزان مصرف از نرم کشوری بالاتر است.

- محمد ایزدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و 603 واحد نانوایی در استان زنجان فعال است که از این تعداد، یک هزار و 79 نانوایی یارانه ای نوع یک و 524 نانوایی نوع 2 است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه در شهر زنجان از 611 واحد نانوایی 356 واحد نوع یک و 255 واحد نوع 2 است، اضافه کرد: این نانوایی ها بر اساس آمار جمعیتی مناطق سهمیه بندی شده اند.

وی با اشاره به اینکه در ماه جاری بنا به دستور استاندار نسبت به شناسایی 20 منطقه شهر زنجان که پرتراکم هستند، اقدام شده است، اضافه کرد: این نانوایی ها از هفته قبل به صورت دو شیفت فعالیت دارند.

ایزدی تصریح کرد: همچنین به 27 نانوایی در استان زنجان از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده تا به سهمیه آردشان افزوده شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه سرانه مصرف آرد گندم در استان بیش از 10 کیلوگرم برای هر نفر است، تصریح کرد: این میزان مصرف از نرم کشوری بالاتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف آرد زنجانی ها ماهیانه 10 کیلوگرم است

مصرف آرد زنجانی ها ماهیانه 10 کیلوگرم است