مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-14اقتصادي

سطح اشغال 5 درصدی هتل های فارس/لزوم 2 نرخه بودن هتل ها


رییس جامعه هتلداران فارس با اعمال محدودیت های هوشمند کرونایی در بخش ترددها، اکنون سطح اشغال هتل های استان به 5 درصد رسیده است.

- ایسنا/فارس رییس جامعه هتلداران فارس با اعمال محدودیت های هوشمند کرونایی در بخش ترددها، اکنون سطح اشغال هتل های استان به 5 درصد رسیده است.

حسن سیادتان در گفت وگو با ایسنا ضمن تاکید براینکه، شیوع بیماری کووید19، منجر به وارد شدن خسارت های سنگینی به صنعت گردشگری خصوصا در زمینه اماکن اقامتی و به ویژه هتل ها شده است، گفت: بعد از شیوع این بیماری، پذیرش میهمان خارجی در هتل های فارس صفر شده است.

او خواستار لغو یکسان سازی نرخ هتل ها و دو نرخه شدن پذیرش در هتل ها به ریال و دلار شد و گفت: در شرایط فعلی تک نرخه بودن، ظلم به هتل هاست.

رییس جامعه هتلداران فارس تاکید کرد: وزارت میراث فرهنگی برای پساکرونا و پذیرش خارجی ها به دو نرخ، برنامه ریزی کند.

سیادتان همچنین با بیان اینکه60 درصد از هتل های فارس فعال است، گفت: تعدیل نیرو در مجموعه هتل های استان بسیار کم بوده، چون نیروهای تخصصی در حرفه هتلداری اندک است و امکان استخدام دوباره زمان بر خواهد بود.

رییس جامعه هتلداران استان فارس با بیان اینکه، نیروهای مورد نیاز صنعت هتلداری، افرادی آموزش دیده و دارای مهارت و تخصص در این رشته هستند، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح اشغال 5 درصدی هتل های فارس/لزوم 2 نرخه بودن هتل ها

سطح اشغال 5 درصدی هتل های فارس/لزوم 2 نرخه بودن هتل ها