مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-14پزشكي

تظاهرات بالینی چند چهره کرونا در کودکان


فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران، کودکان را یکی از قربانیان مهم کووید-19 دانست و گفت: تظاهرات بالینی کاملا متفاوت و چند چهره این بیماری را در خردسالان شاهد هستیم.

دکتر علیرضا زالی روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه شانزدهمین کنگره اورژانس ها و بیماری های شایع طب کودکان افزود: این سوال از روزهای آغازین شیوع بیماری کرونا مطرح بوده که آیا در کودکان مبتلا هم تظاهرات بالینی متفاوتی بروز می کند که امروزه ثابت شده کودکان هم می توانند قربانیان مهم این بیماری باشند.

وی ادامه داد: کووید - 19 و مشکلات مبتلا به آن در کودکان، معضل امروز ما است که این موضوع در این همایش مورد بررسی قرار می گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همچنین درمورد برگزاری کنگره اورژانس ها و بیماری های شایع طب کودکان در بیمارستان کودکان مفید گفت: این بیمارستان پذیرای بیماران ارجاعی از اقصی نقاط کشور از جمله استان تهران است و به همین دلیل از شایستگی بالایی برای تحقیقات در این زمینه برخوردار است و این رویداد علمی می تواند سرآغازی برای پژوهش های جدید در این زمینه باشد.

زالی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی با توجه به تعداد بیماران قابل توجه در بخش های اورژانس بیمارستان های کودکان تحت پوشش این دانشگاه، می توانیم تحقیقات دامنه داری را در این زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات بالینی چند چهره کرونا در کودکان

تظاهرات بالینی چند چهره کرونا در کودکان