مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-14اقتصادي

سیستم نظارتی آذربایجان غربی منفعل عمل نکند/ابطال مجوز در انتظار نانوایان متخلف


استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در بحث نظارت، سیستم نظارتی آذربایجان غربی منفعل عمل نکند، گفت: هر واحد نانوایی تخلف کند بدون هیچ وقفه ای پروانه مالکیت باطل می شود و در بحث نان که یکی از ضروریات سفره عموم است با هیچ فردی مدارا نمی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه محمد مهدی شهریاری در جلسه تنظیم بازار آذربایجان غربی، اظهار داشت: سیستم نظارتی استان نباید منفعل عمل کند.

وی تصریح کرد: پروانه نانوایی های متخلف باید باطل شود چرا که در بحث نان که یکی از ضروریات سفره عموم است با هیچ فردی مدارا نمی کنیم.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه باید از چندگانگی قیمت ها جلوگیری شود، گفت: عدم توجه به این مهم بی اعتمادی مردم نسبت به دولت و نظام را به دنبال دارد.

شهریاری با بیان اینکه نانوایی هایی که آرد دولتی دریافت می کنند، اجازه افزایش قیمت ندارند، از دست های پشت پرده در ارتباط با مسائل مربوط به آرد و نان در هفته های اخیر ابراز ناراحتی کرد.

وی ادامه داد: عده ای در داخل کشور دست در دست دشمنان گذاشته و مردم را از دولت و نظام دلسرد می کنند، این در حالی است که 2 برابر میانگین کشوری واحد نانوایی در استان وجود دارد.

استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به همسایگی استان با سه کشور و تفاوت قیمتی آرد، عده قلیلی اقدام به فروش آرد خام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم نظارتی آذربایجان غربی منفعل عمل نکند/ابطال مجوز در انتظار نانوایان متخلف

سیستم نظارتی آذربایجان غربی منفعل عمل نکند/ابطال مجوز در انتظار نانوایان متخلف