مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-14اجتماعي

مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز اولویت شهرداران باشد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به اینکه خط قرمز ما در مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز قانون است گفت: مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز اولویت شهرداران باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا چراغعلی صبح دوشنبه در نشست شهرداران با تاکید بر اینکه نظارت دقیق بر نحوه اجرای پروژه های شهری توسط پیمانکاران از سوی شهرداران الزامی است اظهار داشت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و مقابله با این پدیده وظیفه ذاتی شهرداران استان تهران است و نباید به بهانه کمبود امکانات در این خصوص کوتاهی کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با بیان اینکه خط قرمز ما در مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز قانون است و با کسی در این خصوص تعارف نداریم عنوان داشت: 74 وظیفه قانونی در شرح وظایف شهرداران گنجانده شده و ملاک ما در ارزیابی شهرداران عمل به قانون است.

چراغعلی گفت: بودجه مصوب شهرداری ها امسال توسط استاندار تهران ابلاغ می شود و امروز شهرداری ها در کشورهای توسعه یافته تبدیل به نهادی اجتماعی و فرهنگی شده اند و این به این مفهوم است که شهرداران علاوه بر اجرای طرح های عمرانی باید اجرای طرح های فرهنگی را نیز در اولویت قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز اولویت شهرداران باشد

مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز اولویت شهرداران باشد