مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-14اقتصادي

200 پنل خورشیدی در روستاهای استان سمنان نصب شد


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: تاکنون 200 پنل خورشیدی با هدف توانمند کردن اقتصادی خانوار تحت پوشش کمیته امداد در سطح روستاهای استان توزیع و نصب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان به میزبانی کمیته امداد با بیان اینکه اجرای 200 طرح پنل خورشیدی با اولویت مناطق روستایی در استان یکی از طرح های کمیته امداد برای توانمند سازی اقتصادی خانوار است، تاکید کرد: این طرح به تولید انرژی پاک خورشیدی نیز کمک شایانی می کند.

وی با بیان اینکه اجرای هزار طرح پنل خورشیدی هدف گذاری شده است، تاکید کرد: به هر طرح 500 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود تا مددجویان کمیته امداد بتوانند به راحتی نسبت به تهیه این صفحات خورشیدی و تولید برق مبادرت ورزیده و شرکت برق نیز موظف است تولیدات این خانوار را خریداری کند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه 100 میلیون ریال کمک بلاعوض به هر طرح پنل خورشیدی از سوی کمیته امداد پرداخت می شود، ابراز کرد: پرداخت 100 میلیون ریال کمک بلاعوض از سوی استانداری سمنان در حال رایزنی است مسعودیان راد با بیان اینکه اجرای هر طرح صفحات خورشیدی با 700 میلیون ریال اجرا می شود، گفت: در این طرح روستاییان تحت پوشش کمیته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 پنل خورشیدی در روستاهای استان سمنان نصب شد

200 پنل خورشیدی در روستاهای استان سمنان نصب شد