مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 08:502020-12-14پزشكي

بیماران ناشی از مسمومیت در بوکان ترخیص شدند


مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت:همه بیماران اهل روستای ینگیجه بوکان از بیمارستان مرخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد عباسی در خصوص جزییات این موضوع افزود: 2 بیمار بستری شده روستای ینگیجه این شهرستان که به دلایل نامعلوم به همراه تعداد دیگری از اهالی این روستا دچار مسمومیت شده بودند، از بیمارستان ترخیص ترخیص بیماران ناشی از مسمومیت در بوکان شدند.

وی افزود: هشت نفر از اهالی این روستا طی روزهای گذشته به علت ناراحتی گوارشی و مسمومیت به مراکز درمانی مراجعه کرده و 2 نفر از آنها بستری شده بودند.

عباسی با بیان اینکه منشأ مسمومیت کودکان روستایی این شهرستان همچنان نامعلوم بود، اظهار داشت: از 2 کودک که در بیمارستان بستری بودند، یک نفر روز گذشته و یک نفر دیگر امروز از بیمارستان شهید قلی پور مرخص شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: در هفته گذشته با مراجعه این تعداد از روستاییان با علائم گوارشی مشابه به مراکز درمانی، بررسی این موضوع به سرعت در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم در زمینه شناسایی منشأ آلودگی آغاز شد.

عباسی، با بیان اینکه نتیجه آزمایش آب روستا اعلام شده و هیچ مشکلی در آب شرب روستا وجود ندارد، ادامه داد: نمونه برداری های لازم از آب آشامیدنی مناطق مختلف روستا و همچنین کودکان مبتلا انجام شده است که نتایج ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران ناشی از مسمومیت در بوکان ترخیص شدند

بیماران ناشی از مسمومیت در بوکان ترخیص شدند