مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-14سياسي

1200 پروژه نیمه کاره در کرمانشاه/ آماده واگذاری پروژه های مان هستیم


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه با اشاره به وجود یک هزار و 200 پروژه نیمه تمام در استان، گفت: اگر برای تکمیل پروژه ها نگاهمان به بودجه دولتی باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حبیب الله وفایی امروز در جمع اصحاب رسانه، با تاکید بر بحث خصوصی سازی و نقش مردم در طرح های عمرانی دولت، اظهار داشت: در اصل 44 قانون اساسی آمده که دولت به بحث حاکمیتی بپردازد و چنانچه می خواهد به بخش اقتصادی ورود کند با حضور در بخش عمومی (مسائل امنیتی، نگهداری مرزها، تمنیت شهری و.

) و پروژه های بزرگی که خیلی انگیزه اقتصادی در آن وجود ندارد مانند سدسازی و از این قبیل می تواند نقش داشته باشد و مابقی را به بخش تعاونی و خصوصی واگذار کند.

وی ادامه داد: عملا در سال 89 در بودجه روش های واگذاری شروع و در سال 93 دائمی شد و طی دو سه سال اخیر هم بودجه برای راه اندازی، مشوق ها و سازوکارهای آن تعیین شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه به اقتصاد بیمار کشور و استان اشاره کرد و افزود: بیش از پنج دهه است که استان کرمانشاه با مشکل، بیکاری، جنگ، تورم و مشکلات عدیده اقتصادی دست و پنجه گرم می کند در حالی که از منابع خدادادی همچون آب خوب، خاک خوب، مرز خوب، نیروی کار خوب و کارآمد برخوردار است، اما همچنان با معظل بیکاری مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 پروژه نیمه کاره در کرمانشاه/ آماده واگذاری پروژه های مان هستیم

1200 پروژه نیمه کاره در کرمانشاه/ آماده واگذاری پروژه های مان هستیم