مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 09:102020-12-14بين الملل

محاکمه برادر بوتفلیقه به اتهام فساد و نقض استقلال قضایی


دستگاه قضایی الجزایر در ادامه محاکمه مسوولان و مقامات نظام سابق این کشور، برادر رییس جمهوری سابق الجزایر را به عنوان متهم در پرونده فساد احضار کرد.

- دستگاه قضایی الجزایر در ادامه محاکمه مسوولان و مقامات نظام سابق این کشور، برادر رییس جمهوری سابق الجزایر را به عنوان متهم در پرونده فساد احضار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الشروق الجزایر نوشت، بخش مدنی دستگاه قضایی الجزایر سعید بوتفلیقه، برادر عبدالعزیز بوتفلیقه، رییس جمهوری سابق این کشور را برای نخستین بار در چارچوب مبارزه با جرائم اقتصادی و مالی به دادگاه سیدی محمد واقع در پایتخت الجزایر فراخواند و قاضی دادگاه در خصوص پرونده فساد اظهارات وی را شنیده و بررسی کرد.

او پیش از این تنها به عنوان شاهد پرونده های سایر متهمان به دادگاه خوانده شده بود.

سعید همچنین به همراه الطیب لوح، وزیر دادگستری اسبق الجزایر، برخی از مسوولان قضایی، دو بازرگان که در حال حاضر بازداشت هستند و همسر وزیر اسبق انرژی و پسرانش به مداخله در حکم های صادره از سوی دادگستری متهم است.

در این همین جلسه دادگاه احکام صادره را در دادگاه بدوی سیدی محمد در حق جمال ولد عباس و سعید برکات، دو وزیر سابق همبستگی پذیرفت و ولد عباس به هشت سال زندان و پرداخت غرامت 10 میلیون دینار الجزایری و برکات به چهار سال زندان و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه برادر بوتفلیقه به اتهام فساد و نقض استقلال قضایی

محاکمه برادر بوتفلیقه به اتهام فساد و نقض استقلال قضایی