مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-14سياسي

توجه به توصیه های ستاد کرونا در شب یلدا ضروری است


امام جمعه سلطانیه با تاکید بر ضرورت توجه به توصیه های ستاد کرونا به ویژه در شب یلدا گفت: با توجه به تجربه 10 ماهه انتظار این است مردم به توصیه های بهداشتی خصوصا در شب یلدا توجه کنند تا زحمات ستاد کرونا و نتایج محدودیت ها در یک شب از بین نرود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در دیدار با رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلطانیه ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی کادر بهداشت و درمان شهرستان، با اشاره به طرح شهید حاج اظهار داشت: امیدواریم ثمره محدودیت ها کاهش شیوع ویروس کرونا در جامعه باشد.

وی با تاکید بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی به عنوان تنها راه پیشگیری از بیماری، افزود: با توجه به تجربه 10 ماهه انتظار این است مردم به توصیه های بهداشتی خصوصا در شب یلدا توجه کنند تا زحمات ستاد کرونا و نتایج محدودیت ها در یک شب از بین نرود.

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر اینکه هر جنبنده ای که روی زمین است اختیار آن در دست خداست و اوست که قادر است آن را مهار کند و ویروس کرونا هم همین طور است و ما از حکمت و مصلحت الهی خبر نداریم، ادامه داد: مردم باید در راستای پیشگیری و کاهش بیماری با طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به توصیه های ستاد کرونا در شب یلدا ضروری است

توجه به توصیه های ستاد کرونا در شب یلدا ضروری است