مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-14سياسي

مجتهد شبستری: لوایح FATF از دستور مجمع خارج شده


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که لوایح FATF از دستور کار مجمع تشخیص خارج شده و بعید است مجدد بررسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، آیت الله شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پاسخ به سوالی درباره ادعای بررسی مجدد لوایج FATF در مجمع تسخیص، گفت: لوایح FATF یکسال است که از دستور مجمع تشخیص مصلحت نظام خارج شده است.

وی گفت: برخی رسانه ها ادعا کرده اند که این لایحه در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفته اما ما روز چهارشنبه جلسه داشتیم و هیچ بحثی درباره FATF نشد.

آیت الله شبستری گفت: بررسی مجدد FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام ممکن نیست مگر اینکه حکم یا دستور بالاتری ابلاغ شود که تا امروز به ما ابلاغ نشده است.

لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور اخیرا در گفت و گویی اظهار داشته که مقام معظم رهبری در پاسخ به نامه دولت، موضوع بررسی مجدد این لوایح را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع دادند.

رضازاده: بعید است رهبری با تمدید مهلت بررسی FATF موافقت کرده باشند همچنین یک عضو هیأت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه هنوز خبری درباره موافقت مقام معظم رهبری با درخواست دولت جهت تمدید مهلت بررسی لوایح FATF در مجمع تشخیص مصحلت نظام نشنیده است، گفت که بعید است رهبر انقلاب با این موضوع موافقت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتهد شبستری: لوایح FATF از دستور مجمع خارج شده

مجتهد شبستری: لوایح FATF از دستور مجمع خارج شده