مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 09:552020-12-14اقتصادي

فاز نخست موزه بزرگ گلستان 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


مسئول دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: عملیات اجرایی فونداسیون موزه بزرگ گلستان با اعتبار 23 میلیارد ریال از محل اعتبارت تملک دارایی سرمایه های ملی و استانی با پیشرفت فیزیکی 80 درصدی در حال اجرا است.

- ایسنا/گلستان مسئول دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: عملیات اجرایی فونداسیون موزه بزرگ گلستان با اعتبار 23 میلیارد ریال از محل اعتبارت تملک دارایی سرمایه های ملی و استانی با پیشرفت فیزیکی 80 درصدی در حال اجرا است.

مرتضی حسین قلی زاده با اشاره به عملیات اجرایی این فاز، اظهار کرد: در این فاز حدود یک هزار و 500 مترمربع از فونداسیون ضلع شرقی پروژه اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: در سنوات قبل این اداره کل اقدام به انجام طراحی و مطالعات فاز صفر و یک، خرید انشعابات، اجرای دیوارکشی موزه بزرگ، اجرای بخشی از خاک برداری با اعتبار حدود 9 میلیارد و 785 میلیون ریال کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از میراث فرهنگی گلستان، قلی زاده تصریح کرد: پروژه موزه بزرگ استان گلستان در زمینی به وسعت 20 هزار مترمربع در ضلع جنوبی پارک داریوش در شهرستان گنبدکاووس قرار گرفته است.

مسئول دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی گلستان بیان کرد: زمین این پروژه با همت شورای اسلامی و شهرداری گنبدکاووس و حمایت فرماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست موزه بزرگ گلستان 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فاز نخست موزه بزرگ گلستان 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد