مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 09:552020-12-14اقتصادي

دست کلاهبرداران میلیاردی رو شد


فرمانده انتظامی استان سمنان از خرید زمین 40 میلیارد ریالی با مشاهده لوکیشن خبر داد و گفت: دست کلاهبرداران میلیاردی در این زمینه رو شد.

- سردار عبدالله حسنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان سمنان با دریافت شکایت نامه سه شهروند سمنانی از دست اندرکاران شرکتی که در زمینه واردات و صادرات فعالیت دارند، موضوع را به طور ویژه پیگیری کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که موضوع کلاه برداری فروش قطعه زمینی در یکی از مناطق شمالی کشور است که خریداران پس از مشاهده لوکیشن ارسالی مبایعه نامه 40 میلیارد ریالی را امضا و مبلغ هنگفتی نیز به فروشندگان پرداخت کردند.

حسنی گفت: این قطعه زمین به مساحت 13 هزار و 83 متر در مرزن آباد شهر چالوس واقع است که خریداران پس از پرداخت وجه معامله برای دیوارکشی به آنجا مراجعه می کنند؛ اما با بررسی ها و اظهارات افراد محلی متوجه می شوند، زمین مورد معامله در نقطه دیگری قرار دارد که ارزش آن نیز به مراتب کمتر از مبلغ پرداخت شده است.

وی از شناسایی یک زن و یک مرد به عنوان عاملان اصلی فروش این زمین خبر داد و افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی خود این دو را تحت بازجویی فنی قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست کلاهبرداران میلیاردی رو شد

دست کلاهبرداران میلیاردی رو شد