مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 10:052020-12-14دانش

مقالات نمایه شده دانشگاه تهران نسبت به سال گذشته 12 درصد رشد یافته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد رحیمیان معاون پژوهش فناوری دانشگاه تهران درباره برگزاری بیست و نهمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران به مناسبت هفته پژوهش گفت: - معاون پژوهشی دانشگاه تهران با بیان فعالیت های پژوهشی دانشگاه طی یک سال گذشته گفت: از دستاورد های دانشگاه تهران می توان به انتشار 4727 عنوان مقاله بین المللی با نمایه wos و بیش از 300 قرارداد کاربردی اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد رحیمیان معاون پژوهش فناوری دانشگاه تهران درباره برگزاری بیست و نهمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران به مناسبت هفته پژوهش گفت: قدرت و استقلال واقعی در جهان امروز و تحقق آرمان پیشرفت و توسعه متوازن و پایدار در هر کشور بر پایه نظامی دانایی محور استقرار دارد که امر پژوهش و خلق فناوری از اساسی ترین الزامات آن به شمار می رود.

وی ادامه داد: در جهانی که گوهر دانش و فناوری عنصری کلیدی در پایداری و شکوفایی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است، به کارگیری دستاورد های علمی به منظور توسعه همه جانبه جامعه و کارآمدی نظام های آن، روز به روز جدی تر شده و به اصلی غیر قابل تردید بدل شده است.

در این مسیر است که محققان و پژوهشگران با نگاه نقادانه و جستجوگر به دنیای اطراف خود نگریسته و به منظور رفع مشکلات و پاسخ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقالات نمایه شده دانشگاه تهران نسبت به سال گذشته 12 درصد رشد یافته است

مقالات نمایه شده دانشگاه تهران نسبت به سال گذشته 12 درصد رشد یافته است