مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 10:252020-12-14پزشكي

یلدا به خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی زنجان می رود


معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا، برنامه یلدا که همزمان با روز پرستار است، به صورت مجازی برگزار می شود و خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی استان رنگ و بوی یلدا خواهد گرفت.

- ایسنا/زنجان معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا، برنامه یلدا که همزمان با روز پرستار است، به صورت مجازی برگزار می شود و خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی استان رنگ و بوی یلدا خواهد گرفت.

حسین عمارلو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با برنامه های یلدایی دانشگاه علوم پزشکی استان، اظهار کرد: معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان با همکاری کانون شعر و ادب دانشجویی و پرستاری این دانشگاه به دلیل هم زمان بودن روز یلدا با روز پرستار چندین برنامه با این موضوع به صورت مجازی و فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ایجاد فضای یلدایی برای دانشجویان غیربومی مستقر در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی استان، افزود: برنامه مجازی یلدا مخصوص دانشگاه علوم پزشکی استان بوده و شامل برنامه های متنوع و مسابقه یلدایی است.

این مسئول با بیان اینکه در سال های گذشته برنامه شعر و یلدا با حضور چند صد دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شد اما امسال به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یلدا به خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی زنجان می رود

یلدا به خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی زنجان می رود