مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-14سياسي

جلب مشارکت نخبگان؛ رویکرد اجتماعی یگان ویژه


برای برقراری امنیت پایدار نیازمند پلیسی مقتدر و دانش بنیان هستیم و در همین راستا استفاده از دانش، فناوری و تجهیزات به روز از راهبردهای مهم یگان ویژه است.

- فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: برای برقراری امنیت پایدار نیازمند پلیسی مقتدر و دانش بنیان هستیم و در همین راستا استفاده از دانش، فناوری و تجهیزات به روز از راهبردهای مهم یگان ویژه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان، معاونان و روسای یگان های ویژه ناجا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبریک هفته پژوهش اظهار کرد: امروز تمام تصمیم ها و اقدامات پلیس برای تخصصی، حرفه ای شدن و هر چه بهتر انجام دادن ماموریت ها و وظایف محوله، مبتنی بر نتایج علمی و پژوهشی است.

وی با تشریح رویکرد اجتماعی یگان های ویژه گفت: از جمله راهبردهای اساسی پلیس ویژه، ارتباط گیری و مشارکت دادن نخبگان، سازمان ها و نهادهای تخصصی در حوزه های مرتبط با ماموریت ها برای جامعه محور کردن پلیس و ارائه هر چه بهتر خدمات در راستای برقراری امنیت پایدار است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر ضرورت ایجاد ساختارهای مناسب و رفع موانع ساختاری در جهت تسهیل فرآیند مدیریت دانش تصریح کرد: کارکنان باید در وضعیت هایی قرار گیرند که قابلیت استفاده از توانایی ها و ظرفیت های خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلب مشارکت نخبگان؛ رویکرد اجتماعی یگان ویژه

جلب مشارکت نخبگان؛ رویکرد اجتماعی یگان ویژه