مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-14فرهنگي

اعلام جزییات یک بخش از جشنواره تئاتر فجر و خبرهایی از دو رویداد دیگر


اعلام جزییات بخش پوستر و عکس تئاتر فجر تحت تاثیر شرایط کرونا و خبرهای از رویدادهای تئاتری چون «ناردون» و تئاتر سردار سلیمانی از جمله خبرهای تئاتر است.

- اعلام جزییات بخش پوستر و عکس تئاتر فجر تحت تاثیر شرایط کرونا و خبرهای از رویدادهای تئاتری چون ناردون و تئاتر سردار سلیمانی از جمله خبرهای تئاتر است.

مدیر بخش مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر از برگزاری این بخش با استفاده از ظرفیت های سوشال مدیا، تهیه ویدئوهایی از عملکرد سایر کشورها در زمینه هنر عکاسی و طراحی پوستر تئاتر همزمان با دوران کرونا و برگزاری ورکشاپ های آنلاین در ایام جشنواره خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، مهدی آشنا مدیر بخش مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با اشاره به نحوه برگزاری و اجرای این بخش در شرایط کرونا بیان کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط ویژه ای را در بخش پوستر و عکس و سایر بخش های جشنواره پیش رو داریم.

همه گیری این ویروس در ماه های اخیر باعث شده است که هنرمندان عکاس و طراحان پوستر تئاتر به دلیل کم بودن تعداد اجراها و تعطیلی سالن های تئاتر در حدود یکسال گذشته فرصت عکاسی و طراحی از آثار را نداشته یا کمتر داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات یک بخش از جشنواره تئاتر فجر و خبرهایی از دو رویداد دیگر

اعلام جزییات یک بخش از جشنواره تئاتر فجر و خبرهایی از دو رویداد دیگر