مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 10:552020-12-14اقتصادي

چرا شهرداری شاهدیه مصوبات ستاد ملی کرونا را رعایت نمی کند؟


رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد از نقض مصوبات ستاد ملی کرونا در مورد اجاره بهای غرفه های میدان میوه و تره بار شاهدیه از سوی شهرداری این شهر گلایه کرد.

- ایسنا/یزد رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد از نقض مصوبات ستاد ملی کرونا در مورد اجاره بهای غرفه های میدان میوه و تره بار شاهدیه از سوی شهرداری این شهر گلایه کرد.

حسین مشرف در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: طبق قانون ستاد پیشگیری کرونا و طبق دستور استاندر یزد، افزایش بیش از 15 درصدی اجاره بهای غرفه های میدان میوه و تره بار در شرایط شیوع بیماری کرونا و وضعیت نامطلوب بازار، غیرقانونی بوده ولی متاسفانه برخی از مسئولان در میدان میوه و تره بار شاهدیه نه تنها این قانون را اجرایی نکرده بلکه شخصاً مجوز افزایش قیمت اجاره بهای کسبه میدان را صادر و اعمال کرده اند.

وی اظهار کرد: شهرداری شاهدیه دارای 18 غرفه در میدان میوه و تره بار این شهر است که بی توجه به مصوبات مربوط به اجاره بها که مشخصاً نیز باید از سوی شهرداری ها رعایت و اجرا می شده، تاکنون نه تنها در اجرایی شدن آن اقدامی نکرده بلکه 110 درصد به اجاره بهای غرفه های مذکور افزوده است.

مشرف ادامه داد: این در حالیست که اگر کسبه مستاجر در این غرفه ها از پس پرداخت این افزایش اجاره نیز برنیایند، به آنها حکم تخلیه داده می شود که این تصمیم نه تنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا شهرداری شاهدیه مصوبات ستاد ملی کرونا را رعایت نمی کند؟

چرا شهرداری شاهدیه مصوبات ستاد ملی کرونا را رعایت نمی کند؟