مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 11:002020-12-14اقتصادي

رویای بر باد رفته یک شبه پولدار شدن با هرمی ها


رییس کل دادگستری گلستان از صدور کیفرخواست برای سرشاخه های یک شرکت هرمی در علی آبادکتول خبرداد و گفت: سه سرشاخه این شرکت هرمی سال 97 دست کم یک میلیارد تومان از زیرشاخه های خود پول گرفتند و نه تنها سودی به آنان ندادند، - ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان از صدور کیفرخواست برای سرشاخه های یک شرکت هرمی در علی آبادکتول خبرداد و گفت: سه سرشاخه این شرکت هرمی سال 97 دست کم یک میلیارد تومان از زیرشاخه های خود پول گرفتند و نه تنها سودی به آنان ندادند، اصل پول را هم به صاحبان آن بازنگرداندند.

هادی هاشمیان اظهار کرد: شرکت هرمی که متهمان تحت عنوان آن کار می کردند، از سال 95 تعطیل و سایت آن مسدود شده بود اما همچنان از افراد برای عضو شدن در این شرکت هرمی هزار دلار می گرفتند.

وی افزود: این پول در قالب ارز و ارزهای دیجیتال دریافت می شد و قرار بود اعضا به ازای هر فردی که به عنوان زیرشاخه عضو کنند سود بگیرند.

رییس کل دادگستری گلستان بیان کرد: پس از چند ماه که اعضا دیدند نه از سود خبری است و نه اصل پول را می توانند بگیرند، از سرشاخه ها شکایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری گلستان، هاشمیان گفت: با شکایت مالباختگان، سه سرشاخه این شرکت هرمی پارسال در علی آبادکتول دستگیر و رسیدگی به پرونده آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویای بر باد رفته یک شبه پولدار شدن با هرمی ها

رویای بر باد رفته یک شبه پولدار شدن با هرمی ها