مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 11:102020-12-14سياسي

خود فراموشی عارضه بشیریت قرن/ ضرورت بیداری جامعه


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز جامعه بشری دچار خود فراموشی شده است، گفت:برای نجات جامعه باید ابتدا خودمان و دیگران را از خواب غفلت بیدار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر دوشنبه در جمع استادیاران حلقه های صالحین استان با اشاره به آیاتی از قرآن بیان کرد: پیکره مریض جامعه بشری این قرن باید معاینه و طبابت شود.

وی ادامه داد: امروز جامعه بشری دچار خود فراموشی شده و خودش را حیوان تصور کرده بنابراین معتقد است که باید تمام عمرش را در اشباع شکم و شهوت سپری کند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه بیماری بشر قرن در طول تاریخ بوده اما امروز به صورت بین المللی دارای تشکیلاتی فراگیر است، اظهار کرد: در راستای این تفکر ناقص و غلط، تمام همت انسان در راستای رنگ و لعاب حیوانی بوده اما لب به انکار می گشاید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: گاهی انسان هایی ابله به عنوان فیلسوف مادی سر بر می آورند که ادعایش سند ابله بودن او است چرا که وجود فلسفه مادی محال است.

وی با بیان اینکه انسان در این قرن به لازمه زندگی مادی، همه کمال را در مسیر اشباع شکم و شهوت قرار می دهند، گفت: در این نوع تفکر بشریت، ارزش ها از بین می رود و به موجودی درنده تبدیل شده که حسن و قبح برایش معنایی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خود فراموشی عارضه بشیریت قرن/ ضرورت بیداری جامعه

خود فراموشی عارضه بشیریت قرن/ ضرورت بیداری جامعه