مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 11:352020-12-14سياسي

خیر البرزی دروغ رسانه معاند را برملا کرد/ موج سواری شبکه من و تو ناکام ماند


خیر البرزی دروغ رسانه معاند را که به دنبال مصادره عمل خیر وی بود برملا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر اظهار کرد: چند شب گذشته ساعت 11:30 از طریق یکی از دوستانم فیلمی به دستم رسید که بسیار بنده را تحت تأثیر قرار داد، در این فیلم مشاهده شد، خانواده ای در کرج در هوای سرد و برفی شب را در یک چادر سپری می کردند.

وی بیان کرد: بلافاصله به محل استقرار این خانواده مراجعه کردم و از صحت قضیه با خبر شدم و فیلمی که از وضعیت این خانواده بی سرپناه گرفته شده بود را در صفحه شخصی اینستاگرام پست کردم.

از اقدام غیراخلاقی شبکه بیگانه متأسف شدم رییس مرکز نیکوکاری اصناف کرج تصریح کرد: خیرین و نیکوکاران اصناف کرج با مشاهده این فیلم با بنده تماس گرفتند و تا قبل ساعت 12 مسکنی به همراه اسباب و اثاثیه کامل منزل و بسته غذایی برای این خانواده مهیا کردند.

وی تأکید کرد: اما بسیار متأسفم فیلمی که توسط خیرین از این خانواده نیازمند گرفته شده بود را رسانه های بیگانه به نام خودشان تمام کردند و اذعان داشتند این فیلم توسط گزارشگر آنها تهیه شده است.

کریمی با بیان اینکه این موضوع صحت ندارد و از جمله اهداف مهم و اساسی خیرین حمایت از قشر آسیب پذیر و کم برخوردار جامعه است، متذکر شد: این موضوع اولین بار نیست که اتفاق می افتد، فعالیت و مشارکت مجموعه خیرین اصناف کرج همواره کمک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیر البرزی دروغ رسانه معاند را برملا کرد/ موج سواری شبکه من و تو ناکام ماند

خیر البرزی دروغ رسانه معاند را برملا کرد/ موج سواری شبکه من و تو ناکام ماند