مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 11:452020-12-14سياسي

اختصاص 480 کپسول اکسیژن به بیماران نیازمند در اصفهان


جمعی از خیران نیک اندیش اصفهانی در مرکز نیکوکاری «نذر سلامت امام زمان (عج)» 480 کپسول اکسیژن و 2 دستگاه اکسیژن ساز به بیماران کرونایی نیازمند و مددجویان تحت حمایت این نهاد اختصاص داده اند.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: جمعی از خیران نیک اندیش اصفهانی در مرکز نیکوکاری نذر سلامت امام زمان (عج) 480 کپسول اکسیژن و 2 دستگاه اکسیژن ساز به بیماران کرونایی نیازمند و مددجویان تحت حمایت این نهاد اختصاص داده اند.

کریم زارع در مراسم افتتاح شعبه پنجم مرکز نیکوکاری نذر سلامت امام زمان (عج) با اشاره به همه گیری کرونا و مشکلاتی که برای خانوارهای نیازمند و تحت حمایت این نهاد ایجاد کرده است، گفت: تعدادی از بیمارانی که دچار عوارض ریوی بیماری می شوند، پس از پایان بستری در بیمارستان ها تا مدتی نیازمند استفاده از اکسیژن هستند که برای افراد نیازمند و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تهیه کپسول اکسیژن و لوازم مورد نیاز آن سخت و پر هزینه است.

وی ادامه داد: جمعی از خیران نیک اندیش اصفهانی با راه اندازی مرکز نیکوکاری نذر سلامت امام زمان (عج) 480 کپسول اکسیژن و 2 دستگاه اکسیژن ساز برای استفاده امانی نیازمندان و مددجویان کمیته امداد، اختصاص داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 480 کپسول اکسیژن به بیماران نیازمند در اصفهان

اختصاص 480 کپسول اکسیژن به بیماران نیازمند در اصفهان