مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 11:452020-12-14ورزشي

با تمام توان در حال آمادگی تیم های پایه فردوس هستیم


مدیر تیم های فوتسال پایه فردوس گفت: تمرینات رده های سنی نوجوانان و جوانان را از اوایل سال نود ونه و رده امید را از مهر ماه آغاز کردیم.

- ایسنا/قم مدیر تیم های فوتسال پایه فردوس گفت: تمرینات رده های سنی نوجوانان و جوانان را از اوایل سال نود ونه و رده امید را از مهر ماه آغاز کردیم.

ابراهیم جوکار در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: بعد از اطلاعیه سازمان لیگ فوتسال کشور مبنی بر اخذ مجوز برای برگزاری مسابقات فوتسال (لیگ برتر بزرگسالان، لیگ های دسته اول و دسته دوم فوتسال و لیگ های برتر سه رده ی سنی پایه یعنی نوجوانان، جوانان و امید) از طرف ستاد کرونا، بسیار خوشحال شدیم؛ چون امسال نیز در رده های پایه بسیار قوی عمل کرده ایم و تیم های خوبی را برای مسابقات آماده کرده ایم تا از اعتبار قم در فوتسال دفاع کنیم .

وی افزود: با توجه به شرایط پیش آمده، بخاطر کرونا و اعمال محدودیت ها نتوانستیم به صورت مداوم تمرینات را برگزار کنیم و هر زمان که ستاد کرونا استان قم، اعلام وضعیت قرمز می کرد تمرینات را متوقف میکردیم؛ همچنین با این شرایط، برگزار شدن یا نشدن مسابقات هم در هاله ای از ابهام بود و این معضل، برنامه ریزی ما را سخت تر میکرد.

جوکار تصریح کرد: هم اکنون منتظریم اعلام تاریخ دقیق مسابقات رده های پایه را سازمان لیگ اعلام کند و با شناختی که از دکتر جابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تمام توان در حال آمادگی تیم های پایه فردوس هستیم

با تمام توان در حال آمادگی تیم های پایه فردوس هستیم