مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 11:552020-12-14سياسي

5 محقق دانشگاه کاشان در جمع دانشمندان برتر جهان


معاون پژوهشی دانشگاه کاشان از قرار گرفتن پنج محقق و عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان در جمع یک درصد دانشمند برتر جهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید منعم زاده بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 24 محقق و عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان جزو دو درصد دانشمندان و محققین برتر جهان قرار گرفته اند، اظهار داشت: در این بین پنج نفر از این پژوهشگران نیز جز یک درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفته اند.

وی ابراز داشت: بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، علی اکبر عباسیان آرانی در حوزه موضوعی (مهندسی) با 64 مقاله، علی قربان پور آرانی (مهندسی) با 174 مقاله، عباس سعادتمندی (ریاضیات) 38 مقاله، سید علیرضا اشرفی (ریاضیات) 189 و مسعود صلواتی نیاسری (شیمی، علم مواد و مهندسی) با 661 مقاله به عنوان دانشمندان و پژوهشگران یک درصد برتر جهان انتخاب شدند.

انتخاب عضو هیئت علمی دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان به عنوان پژوهشگر برتر کشوری معاون پژوهشی دانشگاه کاشان همچنین از انتخاب یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه کاشان به عنوان پژوهشگر برتر کشوری در سال جدید خبر داد و تصریح کرد: عباس اکبری عضو هیئت علمی دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان به این افتخار در حوزه هنر دست یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 محقق دانشگاه کاشان در جمع دانشمندان برتر جهان

5 محقق دانشگاه کاشان در جمع دانشمندان برتر جهان