مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-14اقتصادي

اجرای 23 پروژه پژوهشی با همکاری شرکت شهرک های صنعتی و دانشگاه سمنان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: 23 پروژه پژوهشی و فناور با همکاری حوزه صنعت، دانشگاه سمنان و این شرکت در حال اجرا است.

- ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: 23 پروژه پژوهشی و فناور با همکاری حوزه صنعت، دانشگاه سمنان و این شرکت در حال اجرا است.

حسن آل بویه 24آذرماه همزمان با هفته پژوهش با اعلام این خبر، اظهار کرد: این پروژه های پژوهشی در راستای افزایش بهره وری، رفع عارضه و کمک به پژوهش کاربردی در واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اهمیت صنایع کوچک و نقش آن ها در ایجاد اشتغال پایدار و تحقق شعار سال یعنی جهش تولید، بیان کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با انعقاد تفاهم نامه و بهره گیری از دانشگاهیان و صاحبان ایده پیوند صنعت و دانشگاه را یکی از محورهای مهم و عمده فعالیت خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه کانون هماهنگی دانشگاه و صنعت (اتاق مساله) سال 98 در این استان افتتاح گردید، ادامه داد: این اقدام در راستای ارتباط موثر صنعت، دانشگاه و دولت و با هدف ارتقای فنی و تکنولوژی صنعت استان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 23 پروژه پژوهشی با همکاری شرکت شهرک های صنعتی و دانشگاه سمنان

اجرای 23 پروژه پژوهشی با همکاری شرکت شهرک های صنعتی و دانشگاه سمنان