مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 12:102020-12-14دانش

74 دانشگاه و موسسه تحقیقاتی ایران دربین دانشگاه های یک درصد برتر جهان قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس آخرین فهرست منتشر شده از موسسات 1 درصد برتر جهان توسط موسسه کلاریویت آنالتیکس تعداد 74 دانشگاه و مؤسسه تحقیقاتی از کشور جمهوری اسلامی ایران در میان دانشگاه های یک درصد برتر جهان مشاهده می شود که نشان .

- طبق گزارش موسسه کلاریویت آنالتیکس 74 دانشگاه و مؤسسه تحقیقاتی از کشور جمهوری اسلامی ایران در میان دانشگاه های یک درصد برتر جهان مشاهده می شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس آخرین فهرست منتشر شده از موسسات 1 درصد برتر جهان توسط موسسه کلاریویت آنالتیکس تعداد 74 دانشگاه و مؤسسه تحقیقاتی از کشور جمهوری اسلامی ایران در میان دانشگاه های یک درصد برتر جهان مشاهده می شود که نشان دهنده افزایش 14 درصدی حضور دانشگاه های ایرانی نسبت به سال گذشته است.

دانشگاه و موسسات تحقیقاتی ایرانی حاضر در این فهرست شامل دانشگاه های جامع (30 مورد)، دانشگاه های علوم پزشکی (26 مورد)، دانشگاه های صنعتی (12 مورد)، مراکز و پژوهشگاه های تحقیقاتی (6 مورد) است.

در این فهرست به مؤسساتی که بیشترین تعداد استناد ها را در طول 10 سال گذشته دریافت کرده اند، اشاره شده و دانشگاه الزهرا (س) نیز در این میان موفق به حضور بین 30 دانشگاه جامع ایرانی حاضر در این فهرست شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

74 دانشگاه و موسسه تحقیقاتی ایران دربین دانشگاه های یک درصد برتر جهان قرار گرفت

74 دانشگاه و موسسه تحقیقاتی ایران دربین دانشگاه های یک درصد برتر جهان قرار گرفت