مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-14سياسي

نسل جوان به فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به اینکه فرهنگ کتاب خوانی با توجه به فضاهای مجازی موجود در جامعه کمرنگ شده است، گفت: - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به اینکه فرهنگ کتاب خوانی با توجه به فضاهای مجازی موجود در جامعه کمرنگ شده است، گفت: نسل جوان به فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی انصاری فر در بازدید از کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به اینکه شهدا بر گردن همه ما حق بزرگی دارند، یادآورشد: امروزه بیش از هر زمان دیگری باید زندگی شهدا را الگو قرار دهیم.

یکی از نیازهای جامعه امروز آشنایی نسل جدید با جان فشانی های شهدا و ایثارگران است.

وی بابیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس، بهترین الگو برای نسل جوان هستند، افزود: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان علیه نظام و انقلاب، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا کردن نسل جوان با آرمان های انقلاب از ضرورت های روز جامعه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه، گفت: لازم است تا مسئولان و متولیان فرهنگی در تمام استان ها اقدام به معرفی شهدا کنند تا از این طریق علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نسل جوان بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل جوان به فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند است

نسل جوان به فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند است