مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 12:252020-12-14سياسي

برنامه های جذاب و کارشناسانه در عرصه ارزش های انقلاب تولید شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: صدا و سیما برنامه های جذاب و کارشناسانه در عرصه ارزش های انقلاب تولید کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: صدا و سیما می تواند در عرصه حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب و امید و دلگرمی مردم به آینده طراحی کرده و برنامه های قوی، جذاب و کارشناسانه تولید کند.

وی تصریح کرد: صدا و سیما و رسانه ملی، پنجره نورانی نظام برای ارائه فرهنگ ایرانی اسلامی و کتاب گویا و بینای انقلاب برای مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه صدا و سیما مهم ترین رابطه فی ما بین نظام و مردم و مردم و نظام است، افزود: الحمدلله در سال های اخیر تحولات بسیار خوبی در رسانه ملی صورت گرفته و آثار بسیار خوبی بر مردم واقع شده است.

وی عملکرد صدا و سیمای کشور را موفق ارزیابی کرده و افزود: همیشه یک مجموعه تولیدی یک سری آرمان هایی دارد که سعی می کند به آن برسد و الحمدلله این نگاه هم در تولید منابع انسانی و هم تولید برنامه های با کیفیت در صدا و سیمای کشور مشاهده می شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه هم اینک در مقابل تهاجم رسانه ای گسترده جهان استکبار قرار داریم، تصریح کرد: رسانه ملی چشم و گوش نظام و سدی محکم در براب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های جذاب و کارشناسانه در عرصه ارزش های انقلاب تولید شود

برنامه های جذاب و کارشناسانه در عرصه ارزش های انقلاب تولید شود