مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 12:252020-12-14اقتصادي

اختصاص 15میلیارد تومان اعتبار برای پروژه مجتمع آموزشی فرهنگی سرخه


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان بابیان اینکه پروژه مجتمع آموزشی فرهنگی سرخه در چهار طبقه احداث می شود، گفت: 15 میلیارد تومان اعتبار برای این طرح اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید هژبری بعدازظهر دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات پروژه مجتمع آموزشی، فرهنگی 24 کلاسه سرخه به میزبانی فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: در فاز اول پروژه احداث مجتمع آموزشی فرهنگی 24 کلاسه سرخه شش میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

وی با اشاره به پیگیری مسئولان و استفاده از ظرفیت های اعتباری ملی خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار به 15 میلیارد و 400 میلیون تومان ارتقا یافت و اکنون این پروژه ازجمله اقدامات اولویت دار واصلی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با تأکید بر اینکه این مجتمع در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع ساخته می شود، یادآور شد: این پروژه در چهار طبقه و 24 کلاس با معماری اصیل ایرانی و بومی منطقه احداث شده است.

هژبری بابیان اینکه چهار مقطع تحصیلی در مجتمع فرهنگی آموزشی سرخه ساماندهی می شود، افزود: در این پروژه همچنین استاندارد مدیریت سبز با ویژگی استفاده از جمع آوری و تصفیه آب باران اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 15میلیارد تومان اعتبار برای پروژه مجتمع آموزشی فرهنگی سرخه

اختصاص 15میلیارد تومان اعتبار برای پروژه مجتمع آموزشی فرهنگی سرخه