مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 12:352020-12-14ورزشي

امیدواری سرمربی تیم ملی کاراته بانوان به افزایش سهمیه ایران در المپیک توکیو


سرمربی تیم ملی کاراته بانوان کشور ابراز امیدواری کرد شاگردانش در مسابقه های انتخابی مراکش، سهمیه ایران در المپیک توکیو را افزایش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نخستین اردوی تدارکاتی تیم ملی کاراته (کومیته) بانوان در سال جاری، پس از وقفه 9 ماهه با حضور پنج کاراته کا به میزبانی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است.

در این اردوی 12 روزه، حمیده عباسعلی، سارا بهمنیار، رزیتا علیپور حضور دارند و تمرین های خود را با شور و نشاط زیر نظر سمانه خوش قدم، سرمربی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان پیگیری می کنند.

  زهرا کریمی و مریم طوسی نیز به عنوان حریفان تمرینی در اردو حضور دارند.

خوش قدم در حاشیه برگزاری تمرین های فشرده شاگردانش در سالن حافظ، گفت: با توجه به پاندمی کرونا ویروس و همچنین وقفه 9 ماهه در برگزاری اردوها، مکان اردوی تدارکاتی ملی پوشان از اهمیت زیادی برخوردار بود که خوشبختانه با مساعدت امیرعباس لشگری رییس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و همکاران این مرکز، شرایط بسیار خوبی برای ما فراهم شده است.

وی با بیان اینکه تمرین های شاگردانش پس از انجام تست PCR آغاز شده است، خاطرنشان کرد: حمیده عباسعلی سهمیه المپیک توکیو را به دست آورده است و سارا بهمنیار و رزیتا علیپور نیز شانس زیادی برای کسب سهمیه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری سرمربی تیم ملی کاراته بانوان به افزایش سهمیه ایران در المپیک توکیو

امیدواری سرمربی تیم ملی کاراته بانوان به افزایش سهمیه ایران در المپیک توکیو