مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 13:202020-12-14اقتصادي

پایانه صادرات محصولات کشاورزی روند صادرات را تسهیل می کند


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: راه اندازی پایانه صادرات محصولات کشاورزی روند صادرات تولیدات بخش کشاورزی این استان را تسهیل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین فاطمه خمسه با بیان اینکه پایانه صادرات محصولات کشاورزی روند صادرات را تسهیل می کند، اظهار کرد: پایانه صادراتی محصولات کشاورزی یکی از نیازهای مهم و دیرینه استان بود که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و تلاش های جهاد کشاورزی و مدیریت عالی استان به نتیجه رسیده است.

وی افزود: این پایانه در زمینی به مساحت 15 هکتار در شهرستان آبیک و در جوار ریل راه آهن در حال راه اندازی است.

خمسه اضافه کرد: فاز اول این مجموعه جهت ذخیره سازی غلات و گندم در سیلوهای بهداشتی فلزی با ظرفیت 30 هزار تن و در زمینی به مساحت 4 و نیم هکتار به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: راه اندازی این پایانه همچنین به رونق کشاورزی و بهبود معیشت کشاورزان استان کمک کرده و ضمن آنکه باید این طرح فرصتی مناسب برای ارزآوری به کشور قلمداد می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین افزود: همچنین با ایجاد امکان دسترسی به خط ریلی جهت حمل و نقل مواد غذایی و محصولات کشاورزی باعث کاهش هزینه های حمل و نقل در این بخش و در نتیجه کاهش قیمت تمام شده محصول می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه صادرات محصولات کشاورزی روند صادرات را تسهیل می کند

پایانه صادرات محصولات کشاورزی روند صادرات را تسهیل می کند