مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 13:502020-12-14اجتماعي

معاینه فنی خودرو در چه روزی رایگان است؟


به مناسبت روز حمل و نقل در 26 آذر جهت نکوداشت و تکریم از ناوگان حمل و نقل شهری با مشارکت سازمان تاکسیرانی هزینه مراجعه اول معاینه فنی خودروهای تاکسی در همه مراکز معاینه فنی شهر تهران رایگان خواهد بود.

- جی پلاس؛ ​فارس نوشت: مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: هزینه مراجعه اول معاینه فنی خودروهای تاکسی در همه مراکز به مناسبت روز حمل و نقل رایگان است.

حسین مقدم، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران درباره برنامه های ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در روز حمل و نقل اظهارداشت: به مناسبت روز حمل و نقل در 26 آذر جهت نکوداشت و تکریم از ناوگان حمل و نقل شهری با مشارکت سازمان تاکسیرانی هزینه مراجعه اول معاینه فنی خودروهای تاکسی در همه مراکز معاینه فنی شهر تهران رایگان خواهد بود.

وی افزود: همچنین یک خط معاینه فنی در مراکز الغدیر، شقایق و چمران به این خودروها برای پذیرش خارج از نوبت اختصاص خواهد یافت و به صورت نمادین از رانندگان وسایل نقلیه سنگین درون و برون شهری به عنوان نمایندگان جامعه حمل و نقل کشور که در آن روز به مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین پایانه غرب مراجعه کنند تقدیر می شود.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران خاطرنشان کرد: به این مناسبت جهت تسهیل در ارائه خدمات، همه مراکز معاینه فنی خودرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاینه فنی خودرو در چه روزی رایگان است؟

معاینه فنی خودرو در چه روزی رایگان است؟