مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 14:052020-12-14سياسي

ترویج فرهنگ پژوهش از مزایای برگزاری نمایشگاه در فضای مجازی است


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش به صورت مجازی این فرصت را ایجاد کرده تا پژوهش در منازل گسترش یافته و به معنای ترویج فرهنگ پژوهش است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش به صورت مجازی این فرصت را ایجاد کرده تا پژوهش در منازل گسترش یافته و به معنای ترویج فرهنگ پژوهش است.

کوکب موسوی، امروز 24 آذرماه در نشست خبری گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی که در سالن جلسات استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: رستاخیز علمی کشور و چند دهه تلاش و دستاوردهای دانش و فناوری ما منجر به این شد که ایران از بین 200 کشور به رتبه شانزدهم برسد و ما از تمام بزرگوارانی که در این حوزه فعالیت کرده اند سپاسگزاریم، البته ما نیز هر کدام باید به نوبه خود فعالیتی را در این خصوص انجام دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی ادامه داد: توجه به پژوهش و استفاده از دستاوردهای پژوهشی نیز از مواردی است که مقام معظم رهبری بر کسب آن ها در رستاخیز علمی تاکید داشته و یکی از فعالیت های بیانیه گام دوم است.

در همین راستا ما نیز به عنوان کارگروه آموزش و پژوهش استان در قالب برگزاری نمایشگاه ها و موزه ها از ارائه دستاوردها به جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ پژوهش از مزایای برگزاری نمایشگاه در فضای مجازی است

ترویج فرهنگ پژوهش از مزایای برگزاری نمایشگاه در فضای مجازی است