مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 14:052020-12-14سياسي

نشست پاسخگویی پیمانکاران طرح 46 هزار هکتاری با کارگران برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جنبش عدالت خواه دانشجویی دانشگاه زابل طی ماه های اخیر در خصوص پیگیری مسائل مربوط به حقوق کارگران بخصوص کارگران و پرسنل شرکت های تحت نظر طرح 46هزار هکتاری آبرسانی به دشت سیستان کارنامه روشنی داشته، - معاون مدیرکل کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از برگزاری نشست پاسخگویی پیمانکاران طرح 46 هزار هکتاری با کارگران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جنبش عدالت خواه دانشجویی دانشگاه زابل طی ماه های اخیر در خصوص پیگیری مسائل مربوط به حقوق کارگران بخصوص کارگران و پرسنل شرکت های تحت نظر طرح 46هزار هکتاری آبرسانی به دشت سیستان کارنامه روشنی داشته، که در بسیاری از موارد منتهی به احقاق حقوق کارگران نیز گردیده است.

در آخرین اقدام در راستای پیگیری مطالبات و حقوق عقب افتاده کارگران شرکت های پیمانکار طرح 46هزار هکتاری، دانشجویان به گفتگو با مجتبی زاده میر، معاون مدیرکل کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان پرداختند.

مجتبی زاده میر در این خصوص گفت: طی ماه های اخیر تلاش های زیادی درخصوص پیگیری مطالبات کارگران توسط اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان زابل صورت گرفته است که بی شک این مسیر با همراهی جنبش های دانشجویی سریع تر طی خواهد شد و به شخصه از مدت ها قبل منتظر این قبیل درخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست پاسخگویی پیمانکاران طرح 46 هزار هکتاری با کارگران برگزار می شود

نشست پاسخگویی پیمانکاران طرح 46 هزار هکتاری با کارگران برگزار می شود