مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 14:052020-12-14سياسي

انتقاد کمیسیون آموزش مجلس به عدم رشد بودجه تربیتی وزارت آموزش و پرورش


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به بررسی بودجه وزارت آموزش و پرورش در سال 1400 در این کمیسیون گفت: نمایندگان نسبت به عدم رشد بودجه بخش تربیتی این وزارتخانه انتقاد کردند.

- حجت الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزییات جلسه امروز (دوشنبه 24 آذر) این کمیسیون اظهار داشت: بودجه وزارت آموزش و پرورش در سال 1400 را با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش ها در کمیسیون آموزش مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

  وی افزود: بودجه آموزش و پرورش تنها در برخی از حوزه ها رشد داشته است؛ متاسفانه موضوعات تربیتی هیچ رشدی نداشته و بودجه سرانه مدارس به اندازه کافی در نظر گرفته نشده که اعضای کمیسیون آموزش انتقاداتی در این باره مطرح کردند.

  سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: در بخش دیگری از این جلسه بودجه آموزشی وزارت بهداشت و بودجه جامعه المصطفی(ع) العالمیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  فلاحی اظهار داشت: رییس دانشگاه جامعه المصطفی(ع) العالمیه در این نشست تاکید کرد که باید ردیف اختصاصی این نهاد از فرهنگی به آموزشی تغییر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد کمیسیون آموزش مجلس به عدم رشد بودجه تربیتی وزارت آموزش و پرورش

انتقاد کمیسیون آموزش مجلس به عدم رشد بودجه تربیتی وزارت آموزش و پرورش