مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 15:202020-12-14اجتماعي

تکذیب وجود تمساح در دریاچه چیتگر


رییس اداره محیط زیست شهر تهران وجود تمساح دریاچه چیتگر را به طور رسمی تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، طی روزهای اخیر تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از وجود تمساح در حاشیه دریاچه چیتگر تهران داشت، که همین مسئله سبب شد تلاش هایی از سوی شهرداری تهران، محیط زیست شهر تهران، آتش نشانی و نیز یگان حفاظت محیط زیست استان تهران برای پیگیری، رد و یا تأیید این تصاویر انجام شود.

حالا، فاطمه برنا رییس اداره محیط زیست شهر تهران در گفت وگویی تلویزیونی با اشاره به جزییاتی از اقدامات انجام شده در این زمینه، اظهار کرد: در پی موضوع وجود یک تمساح در دریاچه چیتگر تهران، این موضوع توسط محیط زیست بررسی شد که در نهایت مورد تأیید قرار نگرفت.

وی در تشریح علت تأیید نشدن وجود تمساح در دریاچه چیتگر تهران از سوی محیط زیست، گفت: ما چندین مرحله پایش در محدوده دریاچه چیتگر داشتیم که در حال حاضر این موضوع اصولا تأیید نمی شود، به دلیل اینکه این جانور از آنجا که از نوع دوزیستان و خونسرد است، در صورتی که در دریاچه چیتگر وجود داشته باشد، نیاز دارد که در بازه های زمانی در کنار آب و خشکی حضور پیدا کند تا بتواند دمای بدنش را افزایش دهد.

رییس اداره محیط زیست شهر تهران تصریح کرد: متأسفانه ما علی رغم پیگیری های متعدد وجود تمساح و یا اصلا از خانواده این حیوان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب وجود تمساح در دریاچه چیتگر

تکذیب وجود تمساح در دریاچه چیتگر