مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 15:352020-12-14اقتصادي

تولید سالانه 310 هزار تن محصولات کشاورزی در تبریز


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تبریز گفت: این شهرستان، با تولید سالانه 310 هزار تن محصولات کشاورزی، نقش اساسی در تامین امنیت غذایی جامعه ایفا می کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تبریز گفت: این شهرستان، با تولید سالانه 310 هزار تن محصولات کشاورزی، نقش اساسی در تامین امنیت غذایی جامعه ایفا می کنند.

فرامرز افشانی در سومین جلسه امنیت غذایی شهرستان تبریز اظهار کرد: غذا و تغذیه یکی از ابعاد اساسی زندگی، سلامت و هم چنین رفاه جامعه است؛ امنیت غذایی از معیارهای توسعه انسانی بوده و دستیابی به آن از اهداف اصلی هر کشور به شمار می رود.

وی افزود: همواره میزان دسترسی به مواد غذایی به عرضه آن بستگی دارد، از این رو امنیت غذایی وابسته به یک سیستم غذای سالم و پایدار است.

وی تاکید کرد: شهرستان تبریز با وجود 26 واحد مرغ گوشتی، 22 واحد پرورش مرغ تخمگذار، 62 واحد دامی صنعتی و 493 واحد دامی سنتی به عنوان یکی از شهرستان های برتر در زمینه تولید دام مطرح است.

افشانی گفت: شهرستان تبریز یکی از قطب های اصلی تولید زعفران بوده و نقش اساسی در تامین امنیت غذایی جامعه ایفا می کند.

وی با اشاره به تولید 12 هزار و 28 تن تخم مرغ در شهرستان تبریز، گفت: تبریز دارای رتبه اول تولید تخم مرغ در استان نیز هست که تمامی این دستاوردها در راستای تلاش کشاورزان این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 310 هزار تن محصولات کشاورزی در تبریز

تولید سالانه 310 هزار تن محصولات کشاورزی در تبریز