مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 16:002020-12-14اقتصادي

ایلام، استان سبز کشور می شود


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در حال حاضر 24 شهر استان گازدار هستند و تنها شهرهای پهله و میمه در دهلران، با پیشرفت فیزیکی 85 و 95 درصد در حال اجرا است که تا پایان سال از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در حال حاضر 24 شهر استان گازدار هستند و تنها شهرهای "پهله" و"میمه" در دهلران، با پیشرفت فیزیکی 85 و 95 درصد در حال اجرا است که تا پایان سال از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

مهندس عباس شمس الهی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر گازرسانی به شهر میمه زرین آباد 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان دیماه گازدار خواهد شد و شهر پهله نیز تا پایان سال جاری گازدار و مشعل گاز در این بخش روشن خواهد شد.

وی گفت : در شهر میمه 15 کیلومتر شبکه و همچنین خط تغذیه از ملکشاهی تا میمه به طول 45 کیلومتر انجام شده و هم اکنون در حال آماده سازی و آزمایش شبکه برای تزریق گاز به این شهر هستیم و پیمانکار نصب علمک آن نیز در حال انتخاب از طریق برگزاری مناقصه است و پیش بینی می شود تا یک ماه دیگر مشعل گاز در این منطقه روشن شود .

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه اقدامات همکاران این شرکت در بخش زرین آباد با توپوگرافی خشن و صعب العبور بودن مسیر، نمونه بارز تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام، استان سبز کشور می شود

ایلام، استان سبز کشور می شود