مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 16:502020-12-14اقتصادي

رشد 45 درصدی درآمد موقوفات بویراحمد طی سال جاری


رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد از رشد 45  درصدی درآمد موقوفات این شهرستان در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد از رشد 45  درصدی درآمد موقوفات این شهرستان در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

هادی خورشیدیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال 1399 در آمد موقوفات شهرستان بویراحمد نسبت به مدت سال گذشته رشد چشمگیری داشته است بطوریکه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد از نظر وصول در آمد موقوفات رتبه سوم کشور را کسب کرد.

وی تعداد کل موقوفات شهرستان بویراحمد را 317 مورد عنوان کرد و گفت: از این موقوفات 5 موقوفه منفعتی است که کل در آمد این موقوفات منفعتی در سال جاری تا کنون بیش از 12 میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته 45.

5 درصد رشد داشته است.

رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد در ادامه گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج و توزیع کمکهای مومنانه در سال جاری از محل کمکهای خیران ومبرات بسته های معیشتی به ارزش 3 میلیارد و 720 میلیون ریال بین اقشار نیازمند توزیع شد.

وی افزود: در همین زمینه نیز از محل در آمد موقوفات یک میلیارد و 190 میلیون ریال کمک نقدی به 294 مورد از افراد نیازمند پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 45 درصدی درآمد موقوفات بویراحمد طی سال جاری

رشد 45 درصدی درآمد موقوفات بویراحمد طی سال جاری