مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 17:352020-12-14سياسي

صدیقی: قره باغ مسئله اسلام است/ دفاع و جان دادن برای اسلام تعطیل بردار نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران عصر امروز در اولین آیین یادواره شهدای قره باغ در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) شهرری، اظهار کرد: شهدای عزیز قره باغ در راه حق از جان خود گذشتند و با نجات قره باغ از دست ظالمان و غاصبان افتخار بزرگی خلق کردند.

وی گفت: همه مسلمانان جهان در هر جای دنیا و در هر کشوری که هستند و به خدا و پیامبرش ایمان دارند، همه یک امت، ملت و مکتب بوده و در یک جبهه قرار دارند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: دین اسلام، مرز خاکی ندارد بلکه مرز ما عقیده ما است لذا همه ما مسلمانان از هم جدا نیستیم و همه در زیر یک پرچم سرباز هستیم.

حجت الاسلام صدیقی تصریح کرد: مسلمانان با ایمان و اعتقاد به خداوند از حق خود دفاع می کنند و در مقابل ظالم تسلیم نمی شوند و باج نمی دهند؛ جان می دهند اما دین نمی دهند.

وی با اشاره به اینکه یک میلیارد مسلمان در جهان وجود دارد، افزود: خداوند دفاع در مقابل ظالم را واجب کرده است و اثرات آن نیز بیان و تأکید شده که ظلم را نپذیریم و قلدرها را مغلوب کنیم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اهمیت دفاع در مقابل تکفیری های داعش، بیان کرد: نیروهای تروریست داعش در همه جا به مقدسات حمله می کردند و ذات وجودی خود را به نمایش گذاشتند که دفاع در مقابل اعمال آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدیقی: قره باغ مسئله اسلام است/ دفاع و جان دادن برای اسلام تعطیل بردار نیست

صدیقی: قره باغ مسئله اسلام است/ دفاع و جان دادن برای اسلام تعطیل بردار نیست