مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 17:552020-12-14پزشكي

غربالگری 384 هزار نفر در شهرستان اردبیل طی طرح شهید سلیمانی


در قالب طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا، 384 هزار نفر در شهرستان اردبیل غربالگری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود امامی یگانه عصر امروز در جلسه ستاد کرونا ی شهرستان اردبیل اظهار کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی 99 هزار خانوار با جمعیت 384 هزار نفر در شهرستان اردبیل غربالگری شدند که این طرح با همکاری سپاه، بسیج، دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت، فرمانداری و دستگاه های متولی و مردم با جدیت در شهرستان اردبیل اجرا می شود.

وی افزود: طرح شهید سلیمانی در سه حوزه حمایتی، مراقبتی و نظارتی انجام می شود که حوزه حمایتی شامل ارایه کمک های مومنانه و بسته های حمایتی برای نیازمندان شناسایی شده و حوزه مراقبتی هم در راستای خدمات رسانی به بیماران شناسایی شده مشکوک و مبتلا بوده که 2 نقاهتگاه در شهرستان راه اندازی شده است.

فرماندار اردبیل بیان کرد: در حوزه نظارتی هم 220 پایگاه مقاومت فعالیت می کنند که در راستای نظارت و تذکر دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان اردبیل پیشگام هستند.

اعمال محدودیت در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی امامی یگانه با اشاره به همکاری مردم، اصناف و بازاریان در اجرای محدودیت ها ادامه داد: این همکاری قابل قدردانی است و در سایه همین همت و همکاری وضعیت شهر اردبیل از قرمز به نارنجی تغییر کرد و البته این امر شکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری 384 هزار نفر در شهرستان اردبیل طی طرح شهید سلیمانی

غربالگری 384 هزار نفر در شهرستان اردبیل طی طرح شهید سلیمانی