مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 03:302020-12-15پزشكي

وضعیت نارنجی کرمان شکننده است/ یلدا می تواند معادلات را بهم بزند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: شب یلدا به شدت می تواند معادلات ما را تکان داده و بهم بزند.

باید توجه داشت که میهمانی و دورهمی ها یکی از اصلی ترین عوامل شیوع ویروس کروناست بنابراین مردم باید شب یلدای امسال را با سال های گذشته متفاوت دانسته .

- وضعیت نارنجی کرمان شکننده است/"یلدا" می تواند معادلات را بهم بزند ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: شب یلدا به شدت می تواند معادلات ما را تکان داده و بهم بزند.

باید توجه داشت که میهمانی و دورهمی ها یکی از اصلی ترین عوامل شیوع ویروس کروناست بنابراین مردم باید شب یلدای امسال را با سال های گذشته متفاوت دانسته و از حضور در مهمانی ها و دورهمی ها اجتناب کنند.

دکتر سید وحید احمدی طباطبایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت کرونایی استان کرمان گفت: اکثر نقاط استان هم اکنون در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

وی تاکید کرد: موقعیت نارنجی به این معناست که وضعیت بسیار شکننده است و پایدار نیست به طوری که سریع می تواند به وضعیت قرمز تبدیل شود و باید همه تلاش خود را برای سوق دادن این وضعیت به زرد بکار گیریم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان پیش بینی رفتار این اپیدمی را بسیار سخت دانست و بیان کرد: آینده این اپیدمی به نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نارنجی کرمان شکننده است/ یلدا می تواند معادلات را بهم بزند

وضعیت نارنجی کرمان شکننده است/ یلدا می تواند معادلات را بهم بزند