مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 04:152020-12-15سياسي

اجرای طرح شهید سلیمانی در تنکابن/ هدف قطع زنجیره کرونا


فرمانده بسیج ناحیه تنکابن با اشاره به مشارکت 475 بسیجی گفت: در طرح شهید سلیمانی 219 تیم تشکیل و 156 پایگاه فعال شده است و در این طرح به دنبال قطع زنجیره کرونا با همکاری شبکه بهداشت هستیم.

- حسن مهدوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری در ارتباط با اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان تنکابن اظهار کرد: در راستای این طرح که هدف آن قطع زنجیره کرونا در سطح شهرستان است، قرار شد تا هر خانواده یک پایگاه سلامت باشد.

وی با بیان اینکه یک نفر سفیر سلامت در هر خانواده معین می شود، افزود: چهار کمیته رصد، مراقبت، حمایت و نظارت برای این طرح تشکیل شده است.

فرمانده بسیج ناحیه تنکابن با اشاره به اینکه برای هر 40 خانوار یک تیم رصد در نظر گرفته شده است، بیان کرد: رصدگر با این 40 خانواده تماس می گیرد و این خانوارها را در ارتباط با علائم بیماری رصد می کند.

مهدوی با بیان اینکه تیم مراقبت، از پزشک، پرستار و بهورز تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: افرادی که بیماری را گرفته و قرنطینه شده اند، بسته های حمایتی برای افراد بی بضاعت و همچنین دارای کهولت سن درنظر گرفته شده و برای آنان توسط تیم حمایتی برده می شود.

وی ادامه داد: در بحث نظارت بسیج اصناف همراه با صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت نظارت بر صنوف را بر عهده دارند تا صنوف نیز پروتکل های بهداشتی را رعایت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شهید سلیمانی در تنکابن/ هدف قطع زنجیره کرونا

اجرای طرح شهید سلیمانی در تنکابن/ هدف قطع زنجیره کرونا