مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 04:402020-12-15اقتصادي

زخم برداشت شن و ماسه بر بستر رودخانه های لرستان


برداشت بی رویه شن و ماسه از رودخانه های لرستان به یک معضل زیست محیطی در این استان تبدیل شده، موضوعی که می طلبد دستگاه های متولی نظارت های خود در این رابطه را افزایش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، کارخانه های شن و ماسه از واحدهایی هستند که در ابعاد مختلف می توانند آلودگی های زیست محیطی و تخریب طبیعت و بستر رودخانه ها را به همراه داشته باشند.

فعالیت غیراصولی این واحدهای صنعتی، موجب خسارات جدی به بستر رودخانه های استان لرستان شده است.

جریمه 1.

6 میلیاردی برای واحدهای متخلف بختیار رازانی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در این رابطه، اظهار داشت: تقریباً 65 درصد از معادن استان به صورت کوهی و حدود 35 درصد رودخانه ای هستند.

وی، عنوان کرد: طی امسال، 80 مورد بازرسی از سطح معادن استان داشتیم که 16 فقره از پرونده های تشکیل شده مربوط به برداشت های غیر مجاز از رودخانه ها بوده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و نجارت لرستان با بیان اینکه بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان جریمه واحدهای متخلف بوده است، افزود: ممکن است یک بهره بردار در شب هم از رودخانه ها برداشت داشته باشد.

میزان برداشت از معادن با میزان فروش باید تطبیق داده شود رازانی با اشاره به اقداماتی که باید در راستای نظارت بر فعالیت معادن صورت گیرد، بیان داشت: در این راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخم برداشت شن و ماسه بر بستر رودخانه های لرستان

زخم برداشت شن و ماسه بر بستر رودخانه های لرستان